ترفندهای افزایش سرعت سایت وردپرسی
نوشته شده توسط : لیدی

یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذار بازاریابی اینترنتی، افزایش سرعت سایت وردپرسی می‌باشد. این موضوع به این معنی است که افزایش سرعت سایت وردپرس بسیار مهم است. با این رقابت شدید در بین کسب و کارهای آنلاین می توان گفت که چند ثانیه تاخیر در سرعت سایت منجر به شکست کسب و کار آنلاین می شود. کاربران از سایتی که سرعت بارگذاری پایینی دارد انتظار ندارند و خیلی سریع سایت را ترک می کنند و به سایت دیگری می روند؛ در نتیجه منجر به bounce rate بالایی از آن سایت می شود و این موضوع تجربه خوبی را برای مسئولان سایت به همراه نخواهد داشت؛ زیرا ادامه این روند منجر به ورشکستگی شما می شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف از شما برای انجام خدمات طراحی سایت دعوت به عمل می آورد.

هدف نهایی گوگل همیشه رضایت مخاطبان است. از آنجایی که یکی از عواملی که می توان برای جلب رضایت مخاطبان از آن استفاده کرد، افزایش سرعت سایت وردپرسی شماست. بنابراین، اگر قصد دارید در جستجوی گوگل رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود کسب کنید، در مورد افزایش سرعت سایت خود جدی بگیرید. اطلاع از مواردی که منجر به افزایش سرعت سایت وردپرس شما می شود، بسیار حائز اهمیت است. 

با کمی جستجو در اینترنت، ابزارهایی را پیدا خواهید کرد که سرعت وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند و گزارش دقیقی از سرعت سایت را به شما نشان می دهند. عوامل زیادی در سرعت سایت شما وجود دارد. عواملی مانند تعداد تصاویر در سایت، تعداد پرس و جو یا درخواست هایی که از سایت شما به سرور ارسال می شود، فاصله بین سرور شما و مخاطبان، محل فایل های مخاطبان، بهینه سازی css و js و غیره. برای بررسی سرعت سایت خود می توانید از یکی از ابزارهای موجود استفاده کنید و گزارش نهایی سرعت سایت خود را ارائه دهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت پیش رو در خدمات تخصصی طراحی سایت با سال ها تجربه و تیم پشتیبانی قوی در خدمت شما عزیزان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: